Snart en vecka.

Ja, tisdag eftermiddag. Har bott i min lägenhet i snart en vecka. :-) Wei.
Jag trivs som satan faktiskt. Kanske detta är "mitt hem". Visst, det är himla tomt för tillfället.

Ska hämta sofforna jag köpt av mon bror någon dag nu i veckan, samt kökssoffan och en byrå hemma hos min mor & far. Så blir det lite bättre. :-)
Plus att jag måste spika upp lite saker på väggarna och köpa mig ett köksbord, en tripp på Ikea (när pengar finns, vilket lär dröja) samt en tv till sovrummet.
(den kommer snart.)

Annars så rullar livet på med vänner, djur & lite mys emellan åt. Så det börjar flyta på. Samt att min mor & far kommer hem snart. Och jag saknar dem faktiskt.

Men nu ska jag springa ner i tvättstugan, tvätta lite sängkläder osv. Sen rensa kattlådan.
Imorgon blir det att städa ur lägenheten. Skönt att få det bortgjort. Och skönt att den inte är så stor. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0