Outfit. Alá. Mig.

Ja, dagens arbete har varit igång sedan ett par timmar. Skönt. Hade väldigt svårt att somna inatt. Tråkigt. Men det är ju inte första gången denna vecka. Men förhoppningsvis sista.
*håller tummarna*.

Annars så är det en massa tjej-kvällar här i norr ikväll men jag tror att jag slutar ut allting. Stannar hemma. Men min hund. I det regniga vädret. Eller?
Nåja, det återstår ju att se vart man hamnar. :)

Sen så har de ju lovat snö här idag. Blöt snö. I september. Jag vill bara skrika
"jag hänger mig om det kommer snö idag" men det är väl bara att leva med att man bor i byn som tydligen både Gud, Jesus & satan inte ville veta av. Tråkigt nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0