Listan.

När ingen ser mig eller hör mig:
Så sjunger jag & dansar för fulla muggar. Samt att jag har en tendens att kanske prata med mig själv.

Jag går aldrig hemifrån utan:
Handväskan, och i den har jag telefon, cigg, tändare, osv. Plus hunden så klart.

Min blogg heter som den gör för att:
För att jag ännu inte är gift. Allså "miss" och Forsberg för att det är mitt efternamn.

Om jag vågade skulle jag:
Resa mer (flyga, är så rädd) pröva att flytta utomlands, öppna eget företag, operera mitt knä, köpa ett hus. Ensam.

Om tio år kommer jag att:
Bo i Stockholm (hoppas jag på) i en fin lägenhet eller hus. Träffat min kärlek som verkligen känns rätt. (prio!) ha ett bra jobb, kanske utbildat mig mer, skaffa barn, ha kvar Elly & kanske en till hund. Sessan lever förhoppningsvis. Funnit mig själv, och kämpa med livet. Plus att jag kanske börjat träna på gym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0