jag bara älskart, vad var det jag sa?

Jag blir ibland så himla irriterad. men jag orkar verkligen inte surra eller skriva om allting i denna "offentliga" blogg. Men det är väl därför man har en låst också.
Jesus Krist.
(jag tänker på dig, så sjukt kränkande. im here.)

vart är samhället påväg? ja, man kan ju fundera, och lilla lilla älvsbyn. herregud. Det är ju tur att andra har koll på vad man gör hit och dit. även om man själv inte har varit med. haha. SÅ patetiskt egentligen att man måste hitta på saker om andra människor för att kunna må bättre själv.

Men i längden så är det väl ändå "like this":
att ärligheten varar längst, i harmoni med sanningen.
och för de som fortfarande inte förstått det så är det mindre bra, men svinhugg går alltid igen, och förr eller senare så kommer allting tillbaka. och det ska bli så underbart att kunna luta sig tillbaka i soffan för att sedan kunna säga
"vad var det jag sa?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0