Fredag.

Jao, och så är det ju detta problem med att kunna somna. Nåja. Och idag har jag varit vaken sedan förmiddagen, inte sovit middag, kört ca. 30 mil på kvällen (och endast 2 älgar & 1 hare rikare är vi) men dock så fick vi ju se Ida med en flyt-overall sedan när hon skulle cykla hem.
Det var en syn för sig kan jag ju lova. Fniss!

Annars så ska jag till stugan imorgon och jaga lite älg. Eller så inte. Men absolut hälsa på släkten från "stockholmia". Alltid lika trevligt. På kvällen ska det sprättas någon öl, och lite jäger/redbull. Yummie. ;^

Sen på söndag så ska man väl ligga för döden och önskat att man gjort annat. Men så kul ska vi inte ha det. Fniss.

Nåja, ska försöka att kanske stänga mina blå nu, eftersom att här verkar det inte hända så himla mycket mer. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0