Ta min hand, visa mig vägen.

Jag står inför så många val just nu att jag inte riktigt vet vart jag ska vända eller vrida mig.
(tur är väl att jag alltid har rumpan bak!)
Jag måste ta en massa beslut som jag egentligen inte vill eller har orken till nu.

Men jag står i ett vägskäl, och när jag har svängt åt något håll så ser jag en ny korsning. Och där vet jag lika lite hur jag ska gå eller stanna. För vända om vill jag inte. Absolut inte.

"det finns en anledning om varför vindrutan är större än backspegeln. Man ska titta framåt, för det är dit man är påväg. Inte bakåt."

Nåväl, ska ringa en massa samtal idag efter jobbet, kolla min mail i ett om det händer nått trevligt. (det hoppas vi på!) jag vill verkligen att detta ska ske.
Sedan ska jag bara samla mig. Så gott som det går.

En miljon. En miljon av allting.


Kommentarer
Postat av: jg

hej

2012-10-11 @ 23:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0