It's time to say goodbye

Fy, det är kallt.
"du är här, jag är frusen. Du är en av flera tusen. Kan du komma, kan du svära på att du alltid ska vara nära?"
Na Na Na.
(här är det en not!)
Martin - du är så yeah yeah, wow wow.

Spelades på radion nyss, jag fick gåshud. Typiskt. Massa minnen sedan man var liten. Haha.

Annars så fryser jag faktiskt. Så jävla luddigt med vintern. Jag blir arg. Jag ska absolut flytta till varmare land innan jag dör. Jag blir så less! men inte Spanien eller Grekland med tanke på landets ekonomi och även att det blåser och är vatten runt om. Vilket man inte ska leka med. Så fick ett tips igår, tor jag kör på det; japan'
Bring it to me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0