I like the way My life be like

Fy fan vad mitt liv flyter på just nu. Så sjukt skönt! Nu är jag så glad att det finns inte. Kanske saker och ting börjar vända nu! Har en massa idéer och jag glider fan in på räk-mackor hela tiden. Me like! =^,^=

Mer om det senare. Är på jobbet nu, saknar min vapendragare. Ska hinna träffa henne idag tänkte jag! Men jag ska upp till korsträsk, ringa hyresvärden, städa hemma, förbi excentrum (kanske vet.) sen om jag hinner bowlingen. Wei. Jag bara älskar när det händer saker. Bra saker, och mycket. ;D

Annars så har jag ju även mat hemma (äntligen!) en sjukt gosig katt, världens bästa hund, underbara vänner & en fantastisk familj!
Plus att helgen är typ redan planerad!
Asum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0