Celine Dion.

Ligger i min säng och lyssnar på världens vackraste röst. Så underbar.
Celine Dion.
(alive)

Jag ligger här och kärar ner mig totalt. Så mysigt.


"Till now I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to the bone
How do I get you alone"

Fuck. Jag blir så jävla sentimental att jag bara vill dö. Haha, kanske man ska börja att fälla en tår eller två så att man slipper denna känsla.
Fast den är skön, och vacker på samma sätt. Men otroligt smärtsam och sårbar.
Saknad.

"You don't know how long I have wanted
to touch your lips and hold you tight,oh
You don't know how long I have waited
and I was going to tell you tonight
But the secret is still my own
and my love for you is still unknown
Alone"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0