10 saker ni inte visste om mig.

1. Jag är en sucker för nudlar & husmans, finns det något som är lika gott som det? Don't think so!

2. Jag har aldrig varit riktigt kär. Aldrig den där känslan med "blow me away".

3. Jag är egentligen inte så trög och pantad som jag verkar, jag orkar bara inte gå in i en diskussion med människor där jag inte får ut någonting av det.

4. Jag är alltid positiv när jag är med människor för jag tycker att livet blir bättre om man ser livet från den ljusa sidan. Det finns inget ont som inte för något gott med sig.

5. Jag ska börja träna på gym fast det är det absolut tråkigaste som jag kan tänka mig att göra i livet.

6. Jag har så dåligt temperament när jag håller på med saker som inte fungerar så som jag vill. Jag kan kasta en ny sak bara för att jag inte får ihop den.

7. Jag kan inte bli arg på människor. Har aldrig blivit. Jag tar emot skiten som de ger mig. Men jag skakar bara av mig det. Kanske gråter en sväng. Men sen anser jag att det inte är värt det.

8. Jag hatar när folk inte kan ha ögonkontakt. Jag anser att det är en sån sjuk svaghet och att det är lättare att ljuga om man inte tittar varandra i ögonen.

9. Bland det värsta jag vet är när människor inte står för vad de tycker och inte säger det. Var ärlig. Annars behöver de inte yttra sig och prata skit.

10. Jag har en massa vänner som jag saknar "like crazy". Men jag är världens sämsta vän på att höra av mig. (finns inte sämre tror jag!) men jag finns hör för dem ändå!


Kommentarer
Postat av: Blåndi

Fick du inspiration av mej? ;)

2012-10-25 @ 00:16:52
URL: http://Elvistass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0