old me.

Ska sortera lite tvätt, vilken som är viktigast att jag hinner med att tvätta idag, rensa kattlådan & damsuga.
För att det kommer nog en kille och kikar på min lägenhet idag. (håller tummarna!) Men det vore bra om jag
Kunde fixa bort lite hår & lite tvätt då.
(så att jag har nått att ta på mig överhuvudtaget!)
Annars så kanske jag ska hämta min kära mor så att hon får handla när det är som det är, fniss.
Och sedan ikväll ska jag på bowlingen, så att man kanske hinner små-träna lite i smyg.
Haha, men jag hoppas lätt på lite bowling imorgon.
Världens bästa Peter, I love you.
Min bästa vän, ever.  Han är fantastisk.
Avslutar detta inlägg med en massa gamla bilder, la nice.
Hur var det nu .. ja, tvätten och kattlådan kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0