It's time for a change

Ja, denna vecka kommer att vara full av förändringar.
(vissa betydligt bättre än andra!)

Jag är totalt full-bokad fram till på torsdag, och jag kan inte säga annat än att jag längtar!
Måndag: jobba, hemlig grej med Linnea (!), ljusparty.
Tisdag: jobba, Piteå, bowlingtävling & film-mys.
Onsdag: jobba, städa hemma, hämta paket.
Torsdag: jobba, "det hände en grej" (m, gissa vad jag ska göra, in silence!)

Och sen helgen funderar jag på att låna min brors lägenhet i Piteå och himla bara ta det lugnt. För nu i helgen ska jag bara vila, hämta krafter och skulle verkligen behöva vara ensam.

Annars så kommer denna vecka bara att springa förbi. Väldigt skönt ändå. För jag gillar när man Knappt hinner vara med. Det finns ingen bättre känsla, ever.

Och mitt i allt det där. Så är denna dag "day one". Och den första dagen på
Vägen in i evigheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0