Friends before everything.

Jag förstår att du inte förstår att jag förstår att du inte förstod ett ord av vad jag menade eller ville.

Jag är långt inuti min själ, som förvisso fortfarande är i en miljon bitar. Men de blir större och större. Jag känner att jag snart kan klistra ihop vissa delar.
Och det är min förtjänst. Inte din, inte hennes, inte han som jobbar på SAS förtjänst. Min.

Jag är ensam. Jag klarar mig bra.
Jag har min familj, mina vänner.
Jag lever & leder detta helt själv.
Mitt mål ska jag klara av att nå ensam.
Utan dig, och det går bara prima.

Jag går vidare, jag springer fram. Jag andas och hinner tänka ändå.

Vänner ställer upp, håller de som de lovat varandra.
Behandla dina vänner med ömhet & kärlek.
Du blir ensam, och du förstår det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0