the moment this morning I don't know

Sitter hemma nu och chillar, har varit hos Jenky två gånger idag (likaså igår)
hoppas inte att min baby kommer att bli less mig,
mörda mig & kasta mig vid återvinningen i vistträsk (;
haha.

Annars så händer inte så speciellt mycket. Hinkar kaffe, tränar lite på mitt WII (dock ett bra tag sen nu.)
och umgås med Elly ♥ (Belly) fniss.
har mått skit nu i två dagar, men idag har det i alla fall vänt, så nu känner jag mig som en
människa igen, vilket är otroligt skönt.

Men min helg kan man kanske säga om förbannat röjig, samt lite smått med bark här och var.
fredagen var ett slag för sig, fan vad jag har saknat mina grabbar.
vi behövde verkligen den där kvällen, så sjukt underbara.
Lördagen kan jag bara prata gott om också, trevlig kväll.
mycket dans, och alldeles förlite sömn, men jag överlevde. mysig ändå.

Nåväl, det var en liten upps. av mig.
(som självklart innehåller lite ego-pics.)





(day 2)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0