ljudet av mitt hjärta, behöver höra ljudet av ett annat hjärta.


detta snygga halsband kom min mamma med idag till mig.
det är så sjukt snyggt. (tack älskade, älskade mamma ♥)

nu sitter jag hos Sofie och väntar på att klockan ska gå lite snabbare så
att jag kan åka och ta en rök med bästaste Lisa-honey, och efter det åka på jobbet
och ta kvällen där. skönt med kvällsjobb,. (: då hinner man göra lite saker på dagarna.
sen efter jobbet är klart ikväll ska jag snabbt åka och hämta hem min baby, Elly (♥)
hon är världens finaste. meloveher.









'annars är allting lite upp&ner. men allting går över ´.
jag är så sjukt mycket starkare än vad ni kan tro. så mycket starkare än vad man kan ana.
jag klarar precis allting.

Bring it on, I can take it. Because You're fake it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0