Där står en flicka och drömmer sig bort.

Hos Sofie nu, gode så skön säng denna babe har allså (:
dubbeltäcke är faktiskt sjukt skönt. Har ju som varit emot det så länge, men jag har definitift ändrat uppfattning.
eller så är det bara för att jag skedar med Sofie på nätterna. (hahaha)

mins sjukt snygga skor, som Elly (♥) har käkat upp. innan jag ens hunnit använda dem.
men men, attans det är sånt som händer. jag älskar henne ändå.

och idag så har jag hunnit vara hem till Jenky's bästaste mor & far.
där fick Ellsan leka lite med Jerry, samt att jag fick mig lite palt-lunch.
sjukt gott.
(tackar & bockar så sjukt mycket., ♥)








Jag har världens bästa vänner.
(Lisa, Sofie, Jenny, Jonte, Peter & alla mina bäbisar!)
I'll always be here for you, honey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0