allt kan hända, you just dont know when. that's life


Jenky's ostbåge, som var så otroligt barnvänlig. ;) haha.
nåja, nu ska jag strax gå på en prommis, och efter det hem till Sofie,
där jag ska kolla igenom lite film. (Irene Huss eller kanske grina lite åt Bröderna Lejonhjärta)
men först ska jag hålla tummarna att de nya chipsen finns på Ica ;)
(sourcream & Italian cheese)








Oh, you spinn my head right round and round.  
ibland så känns det som att det alltid har varit så här. någonstans.
medans allting är så fruktansvärt smärtsamt.
jag har många tankar. tankar som gör mig galen. glad. fundersam. blyg. ledsen. ovetande. Ensam. Rädd.
är detta livet så har jag bara en sak att säga:
Im here, jag älskar't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0