Svart. Minnet. Solen. & själen.

Efter en natt som var matt som den svartaste katt nästan utan sömn så somnade jag tillslut efter 5. Mor & far har kommit lite mer än halvvägs nu, men är fortfarande sjukt nervös och mår illa. Jag väntar bara på det "sista sms":et som är att de är framme och att allt gått bra.

Tur att Nemo var vaken inatt när jag kom hem, kollade på Babe (igen) och lite på youtube. Plus att igår (läs idag/natt) så såg jag en skräckfilm. "the lady in black". Väldigt bra film, en massa kalla kårar. Men så värt det. :-)
Dock ingen ro i koppen så jag åkte hem.

Annars idag ska jag sova (försöka nu i alla fall) man får passa på när man inte är ensam i hemmet. Haha! Sedan ska jag städa, leka och pussa på min baby. Osv. Hade tänkt få lite tvätt bort tvättad också. Men vi får se hur länge kroppen orkar. Och sinnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0