Spara pengar, bli snål.

Ja, nu är de värsta räkningarna betalda, vilket känns himla skönt.
Resterande än inlagda så att jag kan betala in dem imorgon när lönen kommer in på mitt konto.
Dock blir det en sjukt snål månad detta, blir att leva på det godaste som finns:
- nudlar, hårdbröd & vatten.
Tur för mig att jag verkligen gillar det, annars hade jag haft det jobbigt.
 
Nu har jag även bara 2 klappar kvar att köpa, och det kommer att bli så bra så.
plus att jag måste slå in lite paket också, men det är väl inte hela världen kanske.
Sedan har jag tänkt att jag ska sno lite smått & gott att ha här i juletider. NOT.
Men tanka bilen är ett måste det också. Suuug >.<
 
Nåja, jag ska sluta skriva här innan ångesten kommer igång på riktigt.
bläää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0