Jao. Jao. Jao.

Ja, idag så har vi verkligen hunnit med mycket. Vi sov till klockan tolv. Snälla Malin gick ut med mitt hjärta på
Morgonen så att jag kunde få sova. Helt underbar'

Sedan körde jag Nemo till AMS och efter det hämtade vi Malin på skolan och åkte till stan. De sista klapparna ät nu färdiga. Så skönt. :-)
På söndag kväll blir det att köra ut alla, vara lite "hemlig tomte". Ska försöka smyga så att man inte hörs överallt dit man ska.
På vissa ställen vill man inte synas. Eller höras. Bara vara. Hemlig. Eller officiell. Ha!

Men imorgon, imorgon ska jag inte göra ett skit. Bara vara hemma. Pussas. Kramas & äta gott. Med mig själv. Och min hund. Muha! =^.^=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0