Jag saknar dig mindre & mindre

Ja, nu var alla räkningarna borta. så himla skönt. och lite hade man kvar att leva på också.
Men idag blir det att klirra de sista julklapparna. (malin, hemlig & AK.)
Jag ska försöka att "shoppa smart", för det får inte gå så mycket pengar, eftersom att de inte riktigt finns.
 
Annars igår så gjorde jag inte så himla mycket. jag umgicks med älskade M ett tag, vilket var så himla skönt.
Sedan åkte jag hem, hoppade i duschen, åkte hem till bror & Camilla och käkade middag där!
så gott! :D
Efter det vart det hem, upp på stallet och kolla när Malin red på odjuret.
(FY så obehagliga de är, de där hästarna!)
Efter det vart det hem, åkte på ett snabbt besök, sedan hem igen, och efter det så surrade jag med
Putsson i telefon ett tag, trevligt. :D
 
Sedan surrade jag och Malin tills Nemo kom, och vi gick och lade oss.
Jag har sovit som en sten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0