Passar på att uppd.

Sista passet nu innan helgen är så välkommen så. (: planerna för ihelgen är smått gjorda. Men ikväll vet jag inte vad som händer. Kanske man ska höra med någon bäbis om att ses, var ju ett litet tag sen kan man ju tycka. :)

Annars så har denna vecka bara sprungit iväg? Jag vet inte vart tiden tagit vägen. Skönt det också. Plus att min hund är så sjukt duktig. Hon blir bara bättre och bättre på att gå utan koppel. Så det är väl så att "övning ger färdighet." :>

Jag måste verkligen städa när jag kommer hem. Men det är så tråkigt. Men jag ska göra mitt bästa. För det är behövligt. Men det tar ju inte så länge med en så liten och mysig lägenhet som jag har. ;> haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0