Meningen är att ge er mardrömmar.

Jag kan bli så sjukt less och frustrerad när människor är så avundsjuka att de måste hitta på rykten för att försöka förstöra för andra.

Dock så har man alltid ett eget val att tro på saker och ting. Ifrågasätta människan som man tror att ryktena kommer ifrån. Men jag kan bli så less.
Varför orka ens?

Jag kommer alltid att försvara de människor som är mina vänner, även om vi inte umgås just nu, så har jag älskat någon och vet att de är bra människor så kommer jag inte att säga något om dem som jag inte menar, eller som får dem att framstå som dum. That's it.

Jag kommer att försvara dem, även om de kanske inte förtjänar det. Eftersom att de har pratat bakom ryggen på mig. Men jag är bättre än så. Jag bryr mig inte om ryktena som kan gå om en egentligen. Det som stör mig är att folk inte inser att om de skulle ha stake att fråga mig i person så skulle de få ett ärligt svar.

Om de då sen inte tror på det så är det deras förlust.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det är ju så an vill ju finnas till för sina vänner. Man älskar do so älskar en tillbaka, men det är svårt ibland när dom solklart sviker en och inte vill ha en en att göra, det är då man vet var an har sina vänner. Men dom äkta finns kvar fastän det går låång tid mellan gångerna man pratar :)

2012-10-03 @ 12:07:08
Postat av: jenny

har borta nå bokstäver tydligen på mitt knäppa tangentbord haha

2012-10-03 @ 12:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0