Händig tjej fixar ett hem!

Nu är mitt sovrum äntligen klart! Plus att jag blivit en sådan händig kvinna nu denna vecka så har jag gått lös i lägenheten med "slagborren" och börjat att hänga upp tavlor. Så fint. Dessa två Lasse Åberg -tavlor köpte jag i veckan (och en till. Men den är liggandes!) så de hänger så snyggt nu i mitt sovrum. Vackert vackert! Plus att i hallen har också tavlor kommit upp, hängare för jackor & väskan + nyckelskåp (som jag haft i en evighet) så snyggt! Nu kan man börja känna att detta liknar ett hem. Ska fortsätta imorgon också. Har mer som ska upp, ock nöjdare chey får man leta efter :D nu ska jag duscha bort all färg, lägga mig i sängen och mysa med min kisse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0