men vi värderar livet så vi följer inte dom


Tur att man är smart allså, annars hade man ju nästan kunnat tro att hon menade AQUACOCK ;)

Nu så har man hunnit med att klirra ett blombud också, så fett sött.
jag som aldrig har fått blommor tidigare är nöjdare än på länge allså. :')
Rosor, oh my!

annars å sitter jag och väntar på en damsugare så jag kan klirra det sista innan mina nära & kära kommer och ska gratta mig på min otroligt speciella dag. (eller så inte, men ändå!)
min broder skulle också komma hit nu strax efter lunch, så det blir la nice.
jag ska hinna iväg på Excentrum och köpa kattsand så att sessan (♥) klarar sig nu i helgen när hennes
mamma och mammans vapendragare (diktator) ska åka på en liten trip.
sen så skulle det ju inte skada med lite från konsum-södra heller.
men jag ska se hur jag känner att jag har råd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0