Du är där när stormen kommer.

Ja, nu är ju som sagt hela lägenheten uppackad. väldigt skönt. Plus att jag håller på att tvätta den sista tvätten nu också, så då är det gjort innan påsk-helgen hinner sätta fart. wei.
Annars så rullar livet på med en massa jobb(som är fantastiskt roligt!), prommis och tid med mitt hjärta Elly (♥)
samt orka med alla vänner, katten (♥) (som försörigt är så sjukt mysig,. love!).
men det är faktiskt ganska skönt nu när jag har mitt hem, att jag trivs.



Visst, det är mycket som ska klirras i min egen lya, som tapetsering osv. men jag hinner.
Och jag måste verkligen säga att jag trivs här redan, jag hoppas bara att jag finner det lugn som jag vet att
jag har i kroppen någonstans, lugnet som är "jag", som jag just nu evigt bara får när jag är i närheten av dig.
Men jag måste hitta detta lugn själv, jag måste bearbeta mina senaste år, alla händelser, hela nuet.
Jag har tom. kommit på mig själv med att tycka att det är skönt att sitta ensam, Jag (?) Hilda, som absolut inte gillar ensamhet det minsta, som alltis ska vara på språng, som alltid ska hitta på nått att göra. OMFG!


Sen börjar jag även att känna att jag är en så sjukt mycket bättre hund-människa. Så skönt.
Jag ger henne tid inne (men det har jag alltid gjort) och till det stora så har jag även börjat att promenera med henne och hon är så fin. jag kommer aldirg att ge upp henne. Över min döda kropp. (3.9)
Jag kommer kämpa för henne i evigheter,.


Sessan har även kunnat få mer tid hon nu, och hon trivs med det som attans hon också. haha, hon myser, och är framme betydligt mer nu för tiden än innan i huset. hon känner att hon är en i familjen, och alla vänner myser till med henne innan de åker. Hon är så mysig. Och Underhållande. ;)

Annars så ska jag klä på mig lite nu, och efter det ska jag ta mig en lite längre prommis med bästaste Elly nu.
HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0