cocain, it's to late.

nu så har jag gjort min absoluta standard syssla ;)
jag tror att alla kan nog lista ut vad det är, så jag struntar i att skriva det.
hä.

min karl är och kör lite skoter med jens & john.
jag har dock bilen, men jag orkar verkligen inte hålla på att åka någonstans
idag, jag gillar våran nya soffa, så jag gosar ner mig i den istället. :)

den är sjukt snygg (enligt mig) dock så var den mindre än vi räknat med, men den är större än
på bilden. + att den är hård. (men håller på att mjukna upp :)
fårskinnet ska Jerry få en extra kram för, dom är super fina och sköna att hålla fötterna på
när man är frysen som mig.
love våran soffa. ♥

nåja, annars så händer inte så himla mycket, bara chillar så här efter nyår & julen
(och allting som hör där till)
jag ska ta lite bilder på mina nya kläder som jag köpte i stan före jul så att ni får se.
men på denna bild ser ni mina nya favvisar:

det är byxorna. ;)
det är collagebyxor. skit mysiga och otroligt välanvända hitills :>

jag ska ta och plocka upp lite köttfärs nu, idag blir det köttfärssås och spagetti till middag!
mums! jag var så himla sugen på det igår. fniss.
men nu blir det!

mer senare.
PUSSIE!

Kommentarer
Postat av: AFA Försäkring

Hej!



Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.



Du kan ha rätt till ersättning från oss om du har jobbat på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).



Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring



Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.



Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:

www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst



Sophia

AFA Försäkring

2011-01-03 @ 10:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0