series are memories!


nu så har jag fått upp tavlan som jag kommit på för länge sen att
jag alltid har velat göra som ett tack för Ella!

det är en massa urklippta serier sen flera, flera år sedan!
jag var kanske 9-13 år. Ella klippte ut mina favoriter när jag var liten.
(baby blues & ensamma mamman)
och jag har kvar allting, ska köpa mer ramar. likadana!
och sen ska allting upp! :)


detta var tavlan som jag fick av darling igår! ;>
den är betydligt större än vad det ser ut som!
ååh. jag älskar just denna bild. (min broder köpte en lika)
och jag hade tom. planerat att tatuera in denna bild.
men nu behöver jag inte!

denna tavla är ju en jätte känd bild.
eftersom att dom sitter typ 400m uppe i luften och har inga livlinor eller liknande och fikar.
men min mor visste inte om det! x) haha!
hon är bara för söt. min mamma ♥

min pappa är också gode söt!
igår ringde han för att höra om jag hörde honom,
han hade en ny telefon m. headset!
söt pappa där! ;> ♥

I love my family.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0