puss på kärlek


min kisse är väldens sötaste! ♥
hon är så fin, henner psyke är underbart.
och hon är mysig!

nåja, ikväll blir det tjej-fest med en massa roliga brudar!
jag är så himla taggad allså!
skit kul också att emelie ska följa med! :>
(ni hittar hennes blogg på mina länkar ->)

kommer inte att uppd. så himla mycket idag.
detta blir kanske det enda inlägget som ni får ^^
ska ner på byn också, ska handla och kolla på taklampor.
+ så klart ams! :D

det enda är ju vad ska man ha på sig ikväll/idag? ;o
hmm, det löser sig säkert. :>
men brudar, ha inget vitt på er, jag dricker rödvin ikväll!
muha!

nåja, avslutar med lite kärlek, ska hoppa i duschen strax!
PUSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0