oh, now it's happening stufs!

nu var det ett himla bra tag sen jag uppdaterade. (a)
men jag har haft så otroligt mycket att göra.
(NOT)
men jag har annat för mig, men ska försöka att ta upp detta än en gång. ;>

min käre far har blivit ägare till en skoter, det ska bli så himla nice
att åka med honom i vinter! jag ser verkligen fram emot alla
våra utflykter som vi har planerat när ni kommer upp hit ;)

sen har min käre mor också börjat lite av ett nytt liv,
hon går på gym, och jag är så otroligt stolt över henne.
och hon är så himla duktig också! :>

sen så vill jag tacka mina föräldrar för att jag fick denna skitsnygga byrå!
(jag hoppas verkligen att ni får det bra ;) jag är så stolt över er!)
det ska bli så himla roligt här framöver, men det är bara de närmaste som vet :D
Good luck! ♥

sen har jag fått lite nytt till hemmet också (som inte är beggat)
och det är orchiden(stavning?) och så det två små prydnadshjärtana :>
jag är så himla nöjd. + att vi har införskaffat oss en .....

Hästens säng! den är så sjukt skön att sova i att man nästan bara vill dö!
ååh, jag har aldrig varit lyckligare, och det har tydligen inte min kropp heller.
(och min darling är så underbar, tack hjärtat för att du finns!)

sen har jag varit till sjukgymnasten, dock inga bra besked där inte ;(
det sög, och jag vill inte gå in på det här riktigt än.
det är för jobbigt, jag och min familj har mycket att smälta ..
tråkigt nog.












annars har jag blivit lyckig, varit ledsen, fått kärlek, gett kärlek,
varit nervös, desperat och allmänt glad.

men vadå, det är väl det som livet går ut på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0