jag kommer att älska dig tills vi möts igen.


jag älskar dig så erhört mycket.
jag saknar dig så att det gör ont i kroppen
jag vill slita ut mitt hjärta för det är smärtsamt.

jag vet att du har det bättre nu, det är bevisat.
(bara du & jag som vet)
men jag kommer aldrig att glömma dig mitt lill-hjärta.
för mig är du den underbaraste som funnits.
du har hjälpt mig så mycket.
och på detta sätt vet jag att jag hjälper dig!

vi kommer att ses igen. jag är så säker.
och jag kommer aldrig att ge upp hoppet.
mina tårar ska jag spara. du ville det.
(jag vet det)

du är himlen's finaste ängel.

jag älskar dig.

tessilago. ♥

Kommentarer
Postat av: Ellie

Vi tog bort våran hund i torsdags.. Smärtsamt värre, gjorde begravningsplats åt han idag, bar ett kors i marken men gud så tungt..

2010-09-05 @ 17:47:07
URL: http://peppercorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0