I just love you, nomattes.


nu har ni fått lite nya outfit's :>
det var ju ett tag sen som jag la ut någon sån.
(man kan klicka på bilderna för att få dem större!)

här har ni mina nya bagjeans! dom är otroligt sköna och otroligt "bagiga!"
:) men jag är så tacksam över dom, tack älskling. ♥
dom är helt underbara!

nåja, jag ska låta datan bränna klart denna skiva,
sen ska jag ta mig till johanna, och surra lite. det var ju så himla länge sen :(
men idag smäller det. ;)
haha, sen ikväll är jag i valet och kvalet vad jag ska göra ..
hälsa på mamma, tjejkväll i luleå, överraska johanna igen?
hmm, jag vet inte. ska surra med johanna, så får hon hjälpa mig! :>

nåja, PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0