home sweet home.

nu så har man vaknat, sett på våra bästa år :)
muha, nu så har jag tagit en paus i städningen!
puuh! ;o
ni ska få se vilket jävla stök det är här!


sen är det hallen, som rent ut sagt ser förjävlig ut!

huvva, men jag håller ju på för fullt.
det känns nästan som när vi nyss flyttade in.
men det blir ju så när man äntligen kan få upp någonting på väggarna.
det börjar likna ett hem nu för oss :)
fast vi har det långt kvar! ;>

nåja, jag måste fortsätta om jag ska komma mig någonstans.
bilder på städningen kommer senare!
:>

PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Browniiiie

Men Hilda, du håller ju på att bli hemmafru som jag ;D moahahahahahahahahaa

2010-09-24 @ 13:46:35
URL: http://turbopingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0