dont look back in anger


och här har vi en liten psycho-bild på sessan!
hon morrar här åt aska och ser allmänt cool ut!
(haha, jag vart så rädd när jag såg denna bild!)

idag så ska jag på ett möte. och jag vill att alla ni håller tummarna för mig.
jag hoppas verkligen att det går bra.
jag är så orolig. men jag vet att det blir ett ja, eller ett nej.
mer än så är det inte.
men ändå.

sen ska jag , a.karlsson & min käre mor åka till stan.
så mys, vi ska handla på willys, och sen ska vi hälsa på peder
och joel så klart.
och så vill jag gå in på dollar och kika lite*!

nåja, jag tror att jag ska hoppa in i duschen och försöka
att få min rygg att smärta mindre ;/
attans.
+ att jag är orolig för min knöl också. bajs!
men det kommer att gå så bra!

PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0