do you know what it feel's like*?


detta är våran nya snygging aska ;>
hon är så himla söt, och ljuset vart konstigt, men snyggt!

en bättre bild, men jag får inte riktigt med alla hennes färger.
(detta är ett av flera tillfällen som jag vill ha en systemkamera igen!)
men hon och sessan går bättre ihop nu. ;>
HAPPY ME!

sen idag har vi fått upp en lackhylla på väggen.
så himla skönt, fick ett hjälpmeled av grannen! (deras skruvdragare)
för de sista 4 skruvarna.
så nu är den finally uppe! ;>

jag vart sjukt nöjd allså! ;>
länge sen jag var så nöjd, tack a.karlsson för att jag fick ta hit den!
underbaring där ♥

nåja, nu ska jag strax sätta igång att baka.
mums! så att älskling blir nöjd, och så att grannarna kan få lite tack för lånet!
vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt kisse :-D

2010-09-11 @ 23:22:09
URL: http://idamli.blogg.se/
Postat av: Saga

Vilken lite lurv :D

2010-09-16 @ 15:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0