but you still call me superman

efter en känsla av en vrålförkylning i kroppen igår,
så gick jag i sängen tidigt.
(klockan tio)
sov i exakt tolv timmar inatt och jag känner mig otroligt bra. :>

nog för att jag har världens vackraste varelse på jorden!

han är det bästa som finns.

idag ska jag försöka att kanske orka byta lite gardiner här hemma.
men jag tvivlar på att min rygg pallar det :/
men tvätta ska jga då i alla fall göra. det är ett måste.
ska man på 5o-års kalas på lördag så måste man ju ha ett utbud av kläder att ta på sig ;)
dock så har jag inte tvättat på en månad (utom det igår)
och jag har ändå en massa att välja på (a)
fniss fniss :>

och i helgen kanske det blir en ny säng.
jag håller tummarna, behöver en säng som har ben,
och som är vänlig för ryggen, kanske det blir lite bättre ändå.
jag håller tummarna stenhårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0