your like a kid who is wait'n on christmasmorning

just nu så går det upp ett ljus för mig.
jag är så lycklig, och jag håller tummarna för allt vad det är värt just nu.
(a) imorgon smäller det, jag hoppas, och jag hoppas!

på många av dessa bilder har jag aldrig varit mer olycklig.
men jag har verkligen ingen bild som förklarar min lycka just nu.
jag hoppas att jag kan komma ut med det iumorgon,
om att det vart så som jag ville ..

en liten bild på katternas kök. ;>
eller mitt. MUHA!

Åhå, mamma.
jag är så glad för din skull. detta kommer att göra både dig och pappa
nöjdast och lyckligast i hela världen!
jag vill bara skrika ut all information!
aah, men snart kommer det! :>

PUSSSSSSSSPÅER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0