och hon sa; ge med dig nu, jag lovar dig


nu så har vi finally fått till i hallen, tack gubben för att du installerade lamoprna i taket igår!
det vart verkligen sjukt bra!
jag är så nöjd ♥

på denna bild är det lite nytt av det jag köpte på ikea ;)
det var ju så klart dit jag åkte på min resa i fredag's.
(jag, mamma, peter och belly!)
med ett otroligt härligt gäng.
PUSSPåDET!

sen vart det två lampor (en lila & en vit), en pall och sopkorg, och nå ljus.
sen så vart det lite juliga sängkläder, och såna småsaker. ^^
jag är så nöjd.

sen är det en outfit bild sen i torsdags :)
sen har jag inte så himla mycket mer att bjuda på faktiskt.

jag väntar på att a.karlsson ska komma hit.
vi ska käka lite mat (nugget's & ris + dressing)
och sen blir det kanske byn och hälsa på bellybus och låna en OTH-box.
då har jag nått att göra i veckan då arvid jobbar.
:)

nåja, jag har storstädat idag. mys.
sen har johannabby varit hit också, fett nice! :>
gav paulina hennes present från mig och a.
sen så surrade vi lite, pappa kom förbi och annars hände inte mycket. :>

nåja, kankse man ska kasta sig i en varm dusch nu.
så att man får bort lite smärta.  ;/

PUSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0