lite smått och gott, lite här och lite där.


lite nytt uppe på väggen i hallen också ;>
jag är så nöjd med hur jag har det i mitt liv just nu.
jag har världens bästa pojkvän, som jag älskar över allting annat,
jag har två katter som är världens finaste, en underbar familj,
fin lägenhet som är inredd som jag vill ha det, bästa vännerna,
händelserika upplevelser.

PUSSPÅDET!

sen så var jag ju tvungen att lägga ut två "outfit's"
men dom är tyvär inte från idag.
och den första av dem är suddig som satan. men det går nog bra ändå!
ni får nöja er med det.

nåja, till någonting annat som är otroligt kul är att jag är så himla glad för mina föräldrars skull!
och det är fortfarande en hemlighet för utomstående, bara dom närmaste vet än.
men detta kommer att bli ett äventyr som alla normala människor skulle drömma om!
och jag längtar så mycket efter det lilla miraklet ;)
ååh, jag kan knappt bärga mig! :)

nu har jag ändå gett er lite ledtrådar .. men ni får försöka att lista ut lite själva också ;)

Kommentarer
Postat av: Jenkan

Tycker Hildis ska ge Jenkis ett call i morgon och berätta om det där ja för nu vart jag bra nog jävla nyfiken ska du veta :D hahaha

2010-10-09 @ 00:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0