let's stay to be a woman


nu så håller jag på att tvätta, jag hade enbart tur att det fanns tvättid! ;s
så jag är happy. samt att jag håller på att plocka ihop här också.
det kan man verkligen säga att det behövdes!

jag ska hålla på tills klockan kanske halv tolv, sen måste jag börja göra mig klar till doktorn som
jag ska till klockan 1, får verkligen hoppas att det går bra detta nu.
jag är less på att vara hemma, skulle kunna sätta en kula när som helst nu snart.
buhu! ;/

nåja, det stinker kattpiss här inne, och vi rengör lådan typ jämt.
och jag fattar inte varför det luktar så förjävligt unket.
damn, jag blir less.
men idag ska det göras någonting åt saken :)

annars händer det inte mycket, slappar till OTH nu på dagarna (tack belly!)
och annars så rullar livet på. ^^
det är otroligt tur att det kommer någon hit snart snart snart som gör att det blir lite livat här.
hä, jag saknar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0