Halloween-face :>



nu så ska vi strax börja att bege oss att hämta upp Pigge & Johanna ;>
sen blir det byn en snabbis, och efter det blir det hem till min mor & far.
sen blir det mest troligt utgång, men det är jag inte riktigt lika säker på än.,
men då alkoholen går in då går vettet ut, så vi lär väl synas på röda eller nått. (a)

dock är det mycket som ska fixas innan, svärmor ska ta hand om Elly ♥
så vi måste packa ihop hennes saker, samt köra henne dit.
lyfta ut ett nattduksbord till bilen som peter-bby ska ha. och sen är vi redo.
och för att inte glömma det viktigaste - drickat! :>

happy halloween ;>
ha det bäst ikväll, ta't lugnt så ses vi i dimman.
(in your dreams!)

Kommentarer
Postat av: mli

hej hilda :) jag såg dig inget på röda, bara yohanna, du gick aldrig ut något lr? jo, var ju så nyfiken på vad det var dina föräldrar skulle göra då du var så stolt och de? :) Vad var det för nånting?



kramar :D

2010-11-03 @ 12:43:49
URL: http://idamli.blogg.se/
Postat av: brownie

Kompiskissare!!!! Du är nog den roligaste jag har kompiskissat me på fyllan :D

2010-11-12 @ 16:42:04
URL: http://turbopingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0