en planerad dag. dock inte händelserik!

nu så sitter man här, fortfarande i pyjamas (a) men det blir så när man har fullt upp :)
jag har städat (plockat ihop) i garderoben, och tagit disken, nu är det damsuga och skura kvar.
puuh, jag tycker inte att jag gör annat än att städa. men det må ju då vara ödet.

en liten outfit från igår ^^
kände mig så himla snygg (och jag ljuger inte) muha.
jag hade sminlat mig för första gången på typ .. 2 månader också.
fniss, jag har förvandlat's till en bondläpp. :/ haha.
men jag måste då säga att jag trivs :)

och en facelook också ^^

nåja, jag ska strax på ica och handla lite..
cigg, morötter, bikarbonat, philadelfiaost, ägg, gotta.
ska snöra ihop en morotskaka tror jag.
mums, kanske jag ska köpa lite grädde också och göra oss en cheesecake (?)
då skulle min kära sambo bli nöjdast!

igår var jag på ljusparty också!
jag beställde inte mycket utan 3 saker ..
-tropiskt vattenfall
- vita snöbär
- päronchampange

mums, jag längtar tills dom kommer. + att min mamma köpte mig en "tidigare"
julklapp (a) ååh, jag älskar min familj!
(och snart blir det offentligt!)

dock var det inte så roligt att komma hem när en liten själ här hemma hade käka upp en
massa papper och det var skitigt överallt. puuuh!
men det gick fort att plocka ihop när vi var två som sov här!

nåja, måste skynd nu eftersom att Ica stänger om 55 min!
muha, jag ska ta bilen dit!
undra vad min käre vän hittar på medans jag är borta..


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0