en händelserik dag, dock inte planerad!


idag vart det en liten inpuls-tripp till piteå med min mor & far ;>
vi skulle dit och gratta peder och mamma skulle sälja nå gamla pengar ..
(och hon fick ut grymt bra för dom, dvs. mer än 4ooo :-, asakalasabra!)
och medans dom var hos den där gubben så åkte jag, darling & bror och hälsade på Peter ♥
skit snyggt i lägenheten hade han. im so proud :>

sen så var jag in på kicks en snabbis och handlade lite nödvändigheter.
- bodybutter (helt underbar doft)
- en foundation (min gamla tog precis slut efter ca. 8 månader)
- lipgloss (doftar frukt)
- parfym (doftar mums, himlen!)
jag är himla nöjd, och allt detta gick på 300 :- så jag är inte deppig.
samt att jag verkligen behövde allting.

sen så har jag fått positiva besked av försäkringskassan.
ååh, jag är verkligen mer glad än på långe.
det riktigt känns att hjärtat slår lättare. vilken otrolig känsla.
det var verkligen längesen jag kände så här!

nu så sitter jag och väntar på att a ska komma hit och så ska vi mysa.

jag saknar honom!

sen imorgon blir det sjukgymnasten. beroende på väglag och hur jag ska ta mig.
men det löser sig! jag vet det bara. och min honey hjälper mig med det mesta
när jag har så pass ont som jag har! vilket suger apa!

nåja, jag tror att han kommer nu!

PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0