nu är jag måttligt nervös ska jag säga!

imorgon så får jag mitt besked. och jag håller tummar och tår så att jag nästan blir blå!
herregud, jag är så himla nervös att jag vet inte riktigt vad jag ska göra!
OMFG!
jag hoppas inte allt för mycket, för innan imorgon är det mycket som kan hända.
men jag måste få drömma lite jag också.
och detta vore verkligen drömmen för oss just nu ..
jag kan knappt andas

hunden skulle ju absolut inte få ligga i sängen,
men herregud, hur kan man ens försöka säga nej till en sån här skönhet? ;o
haha, hon är charmig allså! :>

och igår så kom mina doftljus också!
muma! :*
vita snöbär, tropiskt vattenfall & päronchampange!
så just nu så myser vi mer än vanligt!

så här förväntansfull är jag nu!
ibland så vill man att vissa ska vara snabb, men just nu så tycker jag att dom ska
sega så att jag får som jag vill (a)
haha, och detta handlar om min mamma och pappa!
(ni behöver inte stressa för min skull allså! ;)

nåja, vad ska jag göra nu då?
- jojuste, städa garderoben.



bajs
, jag kan inte just nu ..
to exaited!

Kommentarer
Postat av: mli

spännande ;) har du sett att jag och gubben har skaffat hus? :D

2010-11-10 @ 13:48:23
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0