nåhåjanå!


nåja, jag ligger och lyssnar på det ljuva ljudet av när a.karlsson snarkar (♥)
finns det någonting bättre, låt mig fundera .. (?)
jo, en himla massa, hela lägenheten är i bävning, men han är söt ändå!
så jag låter honom hållas. :)

sitter och funderar om det är värt att åka ner på slyltsöndag, men jag tror inte det.
jag vet inte om min rygg pallar det. :/ har så fruktansvärt ont. bajs!

nåja, lasangen som jag gjorde igår vart helt jävla underbar!
ååh, jag tycker att jag bara äter och äter och inte gör någonting annat.
(men vi får hoppas att fallet inte är riktigt så!)
sjukt god.
hä.

nåja, mycket på gång nu också, men jag vill inte gå in på det riktigt än.
men snart är den stora slutfinalen! :>

jag älskar arvid.
pusspådet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0