mycket som händer :)

ikväll: Grey's med gotta och grabben! ♥
imorgon: städa lite hos jerry (om det inte är för kallt och allt för mycket värk :/) + viktigt möte!
fredag: klippning klockan 14.oo hos Lina :>



+ att soffan kommer inte v.4 utan den kommer nu till veckan, vilket kan vara helt perfekt!
jag hoppas verkligen för typ hela mitt liv! (a)
mycket som händer nu, och om det blir så som vi tror så är det precis en vecka kvar!
ååh, vi drömmer och vi längtar! (jag & grabben)


men sjukt skönt att klippa sig nu på fredag också, jag tror att jag ska köra på
någonting liknande som jag hade ifjol! jag trivdes i lite kort-hår!
mys!

nåja, jag ska återvända till tvätten!
inte mys, men god-lukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0