julklappsbeställning ;>

ja, som rubriken inleder så gjorde jag en beställning igår på julklappar åt grabben :)
men så klart så kom det med en "tröja" åt mig också (a)

man kan ha den som både en tröja med tex. ett par jeans under,
eller som en typ klänning. jag är nöjd, jag tog en grå/vit. men det fanns en massa andra färger också.
men jag börjar med denna, hoppas bara att jag får på mig den nu då. (a)
haha, jag har ju aldrig beställt hem kläder till mig själv förr ju!

nåja, sen vart det två julklappar åt a.karlsson. ♥ men tyväär kan jag inte
visa vad det var eftersom han ibland kollar in här.


detta blir mitt också nästa gång jag är till stan. (a) jag måste börja köpa lite nytt till min garderob.
jag har mest begagnade kläder, och me rän hälften i min garderob är på tok för stort.
så jag måste köpa lite nytt. men jag ska först kolla lite med ekonomin också.
man kna inte bara handla och handla.
men man kan ju få drömma sig bort lite ^^

annars så händer det inte mycket här hemma hos oss.
vi lever och tar dagen så som den kommer, och just idag så har det skett en stor
förändring i mitt liv. jag hoppas bara att det kommer att gå vägen nu också, men jag
tvivlar inte, för att jag har bestämt mig! (och då kommer allting att gå så som jag vill!)

sen så håller jag tummar och tår för att jag ska ha rätt i en viss sak,
och jag vill verkligen att det ska bli så, då skulle allting bli så himla mycket lättare!
men jag hoppas inte för mycket, men jag önskar att det blir så.
dock så kan jag inte riktigt berätta än vad det är för nått ..  men så fort jag vet
och så klart om det blir så som jag vill så ska jag berätta, annars flyter det bara ut ur mitt liv. :)

detta var min "outfit" på halloween. jag kände mig faktiskt riktigt snygg om man får säga det själv.
samt att jag inte kände mig allt för fet, och det är ju helt otroligt. hä!

nåja, nu ska jag ringa lite samtal, sen blir det att rensa garderoben för typ 3 gången inom
hmm .. 3 månader :o jag fattar inte.
men min mamma blir nog glad eftersom att hon får lite saker, sen ska jag höra med mini också ^^
nåja, hejs!



snart, snart, snart så kommer alla att få veta om mina föräldrar! ååh!
jag längtar som en tok! äntligen kommer det stora underverket att förgylla vårat liv!
mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0