luleå-town osäkert men med plus i kassan!


detta är lite av vad jag shoppade idag i stan :)
tre t-shirt's, en hoodtröja, tre trosor, 5 par sockar, maccara, rouge, snoddar, klämmor,
linne, lypsyl, två par leggins, mat, cola & parkering's penga
r :)
och hela kalaset gick på ungefär 900 :-, så jag är otroligt nöjd med allting.

sen så är det ju så att jag och a, finally har fått en lägenhet i vidsel.
så jag och han kommer att flutta in på måndag (mest troligt) och det känns
så himla skönt allså, visst är jag jätte tacksam till mina föräldrar (♥) och
till mina svärföräldrar att dom tagit imot mig (oss) men öppna armar. men det är
allting mysigare att få någonting eget :)

jag jobbar och står i, och det går bara bättre och bättre. jag trivs som satan.
och ska jobba i helgen (lördag & söndag) samt att jag jobbat ons-tors :)
sen på torsdag nu till veckan så kommen äntligen jenkan hit! så som jag längtar.
och faktiskt så älskar jag henne. ♥

(en gammal bild på henne och morris)

så till helgen blire inflyttning's fest. och jag kommer att meddela alla mina vänner
om dag och så, och alla är å himla välkomna! :D
sen i sommar blir det att åka neråt sverige, kanske bröllop och power meet.
det blir kul att se gamla vänner, hälsa på a's släkt och bara göra nått tillsammans. :*

ikväll blir det en tidig kväll. dubbel-pass imorgon.
sen på söndag också :) hihi. klirr klirr i kassan :)
men jag måste införskaffa mig en plattång! jag har prövat svärmor's nya idag :)
så himla nice, jag vill också ha!
men nu måste jag spara pengarna! :D

HEJSVEJS!
pussey,
swetiie

Kommentarer
Postat av: Bella

finns inget bättre än att storshoppa och att få slösa pengar :D

2010-05-28 @ 20:09:58
URL: http://bellybus.blogg.se/
Postat av: vickan

Vad roligt att du hittade så mycket! :) Jag var också till stan idag (piteå), men hittade nästan ingenting :/ . Och glad jag är för din skull med lägenheten och allt! :)



Kram <3

2010-05-29 @ 02:44:47
URL: http://vickan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0