löningen kommer ..



ååh, snart kommer löningen samt pengarna från försäkringskassan.
och det är så himla mycket som jag vill ha!
haha, men dock så brhöver jag verkligen nite allt, utan det jag verkligen behöver är en parfym.
(resten av bilderna utom ipod:en är bara för att fylla ut lite)

så denna löning (som jag hoppas blir en bra en) kommer jag att spendera på att spara,
en ipod & en parfym :) jag och mila ska ju åka till stan nu i slutet av maj och shoppa lite :)
det kommer att bli så himla trevligt tror jag. kul att handla med lite nytt folk också!

nåja, jag är sjuk.
jag pallar inte.
det är mycket som jag vill ha. ge mig pengar.
jag har fyllt 2o ffs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0