lammstek :)





igår så var vi hem till mamma's kusin och kollade på lamm.
dom var sås jukt söta att jag försökte att övertala min karl att ge mig ett
men jag skulle få senare om vi flyttade till bjröktorp, så jag vet ju vad
jag har att se fram emot :)

mys. idag har vi inte gjort mycket. käkat pannkaka och slappat, sett oliver twist,
hälsat på jenny, varit med malin, kollat in svärmor's, växthus och myst. :)
ikväll vet jag inte vad som händer, men om min grabb får bestämma så blir det nog jakt.
men jag får se vad jag känner för.
jag känner för godis och bra tv-program. :)

och imorgon blir min broder 18 år, herregud vad tiden bara springer iväg.
så himla säkert att imorgon blir det piteå om inte jobbet kallar!
(vilket jag egentligen vill eftersom jag vill ha pengar!)

Kommentarer
Postat av: mli

hej ;) haha, kom på att du ringde ju mig mitt i natten för några dagar sen! jag glömde bort att jag tryckt av - var helt död, jag och gubben skulle upp klockan sju.



var du på fyllan eller? ;) KRAM!

2010-05-17 @ 12:00:28
URL: http://mlisOrd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0